2020. október 24.

Burberry British Blues

Ebben a szappanban egy rendkívül elegáns, parfümös jellegű illatolaj van. Teljesen járatlan vagyok a parfümök világában, úgyhogy gőzöm sincs, mennyire hasonlít valamelyik igazira, de szerintem alanyi jogon is megállja a helyét. Valóban egy visszafogott, mégis lenyűgöző, angolos eleganciát sugároz, citrusos, fűszeres és fás jegyek keveréke, pézsmával megkoronázva, a leírás szerint. Ezért ugyanilyen elegáns, kellemes mintát szántam neki. Sajnos megtréfált a technika, meghajlott a formám, és nem tudott a pour&pull mintám kiteljesedni, de a végeredmény így is nagyon szép lett. 


Összetevők: kókuszolaj, disznózsír, olívaolaj, rizskorpaolaj, szójaolaj, sheavaj és ricinusolaj szappanalap fehér agyaggal. Színezékként orvosi szenet is használtam, ami a titándioxiddal együtt gyakorlatilag egy halo jelenséget produkált a nagyobb feket pöttyök körül. Jó, hát lehet, hogy ez csak nekem izgalmas :) De ez a finom, kellemes szappan biztosan mindenkinek. 

Burberry British soap 

I'm not familiar with the world of perfumes, but maybe this fragrance is similar to an original one. 


This scent is very elegant and pleasant, not ostentatious and calls for a worthy pattern. Ingredients are lard, coconut, olive, ricebran, soybean and castor oils and shea butter with kaolin clay. I have used charcoal and TD as colorants as well, and they performed a halo-like phenomenon around the bigger black spots. Okay, maybe it's just exciting for me... but this soap for everyone :) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése