2016. október 1.

Candy cane kávészappan

Kifogytam a kávés szappanból, jön a karácsony, hogy is tudnánk ezt összehozni? Szokás szerint elkövettem azt a hibát, hogy közvélemény kutattam a munkahelyemen. Alapvetően kifejezetten használhatónak tűnt az ötlet, hogy candy cane kerüljön a tetejére, és legyen zöld is, épp csak a több órás rajzolgatás volt utóbb kellemetlen a szituban :)
A zöld színű kávészappanon is gondolkodtam egy darabig, de aztán jött az isteni szikra. Hisz van nekem light roasted kávém! Egyébként zöld kávébabot szerettem volna szerezni, de csak ilyen volt, de a koncepcióhoz remek lesz! A ledarált kávét megrottyantottam olajban, neki kifejezetten jobbat tesz, mint a hideg macerálás.
Az olajok közül nem maradhatott ki most sem a rendkívül hatékonyan felszívódó szezámolaj. Mellette az egyik kedvenc kombinációm: kókuszolaj, disznózsír, olívaolaj szójaolaj, sheavaj, ricinusolaj. Tejsavó is kell bele, mert én a tejeskávét szeretem :)
Az illat fixálásához nyílgyökérport használtam, a zöld részt nicosia zöldagyaggal színeztem. Az illata narancs és kávé :) Ha beszerzed karácsonyra, épp el is kezdhetsz készülni vele a tavaszra. ;)

Candy cane coffee soap
Painting with soap is an all-time adventure for me. In this case my colleague came up with the idea of candy cane pattern. I've used light roasted coffee (I tried to get green coffee but couldn't), groud and warm infused it. This is how the green part could be OK with the coffee concept. My oils are coconut, lard, olive, soybean, shea, sesame and castor oil. Whey, nicosia green earth and narrow root powder added with orange EO, but the scent of coffee comes through as well.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése