2016. október 16.

Csoki, menta, hóember, karácsony

Újabb télies, karácsonyos szappan készült, ismét a nagy kedvencekből válogatva. Ahogy rövidülnek a nappalok, egyre több csoki fogy itthon, hát miért is ne adnánk a testünknek kívülről is? Úgy alkottam meg ezt a szappant, hogy a szomjas, fázós, száraz bőrünket elkényeztesse. Az olajkombináció kíméletes, krémes, lágyan habzó: kókuszolaj, olívaolaj, disznózsír, szójaolaj, sheavaj, kakaóvaj és ricinusolaj flancos keveréke. :)
Tényleg dugig van csokival, szóval megint nem ajánlom azoknak, akik nem szeretik, ha színes a hab. Mellette került még bele kecsketejsavó és nyílgyökérpor. Azt a vibráló türkiz színt, amit úgy szeretek, nicosia zöldagyag adja. Jó, tudom, az előző szappan is barna-zöld lett, véletlen volt, majd mindjárt kiszínesedek. :) Az illat mi más is lehetne, mint borsmenta. Már biztosan említettem, hogy az idei karácsonyi kollekció közös pontja a candy cane és a hóember lesz.
Élénk színei különösen jól mutatnak az étcsoki mellett. És kaptam Anikótól ajándékba két új formát, amit ezen a szappanon avattam fel, és teljesen odavagyok!!! Remélem, ti is szeretni fogjátok ezt a szappant! Nekem még épp szerencsém volt, mert a kandikáló napsütésben több növényem is zavarba jött, és hajtani kezdett, így még egy kis mentát is tudtam szedni a képekhez. De jönnek már a sötét, hideg esték. Tessék beburkolózva forrócsokit szürcsölni és szép filmeket nézni. :)

Chocolate, peppermint, snowman, Xmas
The next piece of my xmas collection is the hot chocolate mood. Creamy, pampering combination of coconut, olive, lard, soybean and castor oils, with cocoa and shea butter. Toooo much of dark chocolate with goats milk whey and arrow root powder. This turquoise pattern comes from nicosia green earth. There is a snowman on the top as the common point of this years xmas soaps. Scented with peppermint EO.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése