2013. július 17.

Reszelt szappan, golyócskák, levelek

Kezdtek gyűlni itthon a saját készítésű maradékok. Ezzel egy időben az Ember jelezte, hogy igazán rakhatnék ki kézmosó szappant, mert egy-két napja úgy érzi, mintha sosem lett volna szappan a házban. Épp aktuális volt lereszelni a maradékokat, ezt a módszert még úgysem próbáltam. Belekerültek a BMW lehámozott szeletei is, azért a bizarr szín. Nem variáltam vele semmi különöset, mert natúr, jó minőségű szappanokat gyűjtöttem hozzá, ami nem igényelt turbózást, csak egy kevés vizet, meg sót raktam hozzá. Előbbi egy kicsit meglódult, több lett, mint amennyit kért a szappan mennyisége, de nem gond, kicsit vizes lett, de kiszáradt két nap alatt.
A másik projekt egy új terv előkészítése volt. Be kell vallanom, hogy teljesen elk*rvultam, és zöld szappanszínezőt is vettem. Eredetileg spirulinát szerettem volna használni, de nem volt a kedvenc helyemen. Ennek már csak azért sem örülök, mert másra is szerettem volna még használni. Arra hivatkoztak, hogy nem elég tartós az árnyalata, ezért nem nagyon kedvelik, és abbahagyták a rendelést. Ezt már máshol is hallottam, ezért úgy döntöttem, mivel a kék miatt már így is elkerülhetetlen a mesterséges színezék, beadom a derekam. Szeretném ismét hangsúlyozni, hogy BDIH listás pigmentekről van szó. És ígérem, hogy nem csinálok belőle rendszert! Szóval készült 2x100ml színes massza, hagytam rendesen átmenni a zseléfázison, hogy minél jobb legyen a minősége, és utána kezdtem molyolni a kis figurákkal. Öröm nézni az ilyen végeredményt! (kép azonnal, amint kivarázsoltam az Ember telefonjából)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése