2018. november 22.

238. Herbal enchantment - varázslatos gyógynövények

A varázslatos színű és illatú gyógynövényes szappan. Az a helyzet, hogy azt vettem észre, sokakat zavarba ejt, ha többféle gyógynövényes szappanból kell választaniuk, amik általuk nagyjából ugyanolyan hatásúként ismertek. Ezért úgy gondoltam, leegyszerűsítem mindannyiunk helyzetét, és készítek egy mindentbele gyógynövényes szappant. Persze azért nem mindent csak úúúgy. A lényeg, hogy a nagy kedvencek, akiket mindenki érzékenyebb bőrre keres, kerültek egy kalap alá. Kamilla, körömvirág és citromfű macerátumából készítettem szappant némi pirospaprikával, hogy kellemes színe legyen.
Ezt lereszeltem, és így kevertem az új alap masszához, hogy fehér is legyen, színes is, konfettis is, és mindez kapott még egy réteg ragyogó színű paprikás koronát. Hát így történt ez a dizájn. Az alapmasszám - ami kókusz, olíva, szója, rizskorpaolaj, kakaó és sheavaj, és ricinusolaj - ezúttal mandulaolajjal készült. Persze a kíméletes szappan elmaradhatatlan kelléke a kecsketej is. Különleges de könnyed gyógynövény illatot szántam neki. A lemon verbéna ilyen, kicsit citromos, kicsit zöld szagú. Adtam még hozzá enyhén édeskés árnyalatú citromfű illóolajat, és ylang-ylang illóolajjal hoztam be elegáns felhangot. És természetesen a csillogás itt sem maradhatott el :)

Herbal enchantment soap 
I have seen many customers who can easily get confused when several types of herbal soaps are available. Especially when they seem to have similar effects. So I have decided to make a gentle herbal soap, whatever it means :) This contains infusion of chamomile, calendula and lemongrass, paprika powder and goats milk powder. My new favourite oil combination is coconut, olive, soybean, ricebran and castor oil with cocoa and shea butters. I wanted to give it a fresh, herbal scent: lemon verbena is a good choice, with lemongrass and ylang-ylang EO. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése