2016. augusztus 13.

Kék tenger sószappan

Annyira kapós a sószappanom, hogy muszáj volt valami újat kreálnom köré. Nem mintha nem lenne fantasztikusan jó a tejes-szenes verzió, egyszerűen csak változatosságra vágytam. Az egyik újdonság, hogy Himalaya só helyett most tengeri sót használtam. Ehhez illően kevertem egy szép türkizes tengerkék színt. A tiszta kókusz alapot megbolondítottam, pontosabban inkább lágyítottam egy kevés mandulaolajjal.
Az illatot is ehhez a friss hangulathoz igazítottam: citrom és menta illóolajjal.
A szappan tetejére varázsoltam még egy csillagot is, amit végül vörös micával színeztem be, így olyan lett, mint egy tengeri csillag. Egyszerűen nem is tudok róla többet mondani: friss, vidám, buzgón habzó. Mindezt a sószappanok jótékony hatásaival fűszerezve.
Ezt a masszát szemeltem ki arra is, hogy kipróbáljak két új öntőformát, amikkel nemrég leptem meg magam. Mindkettő gyerekeknek való, az egyik lányos, virágos, lepkés, katicás, a másik fiús, autós, klasszikus. Nagyon bájosak lettek a rovarkák, és nagyon menők a verdák, főleg metálfénnyel. :)


"Blue sea" salt soap
This is a classic salt soap, in a new design and recipe. My whey and charcoal salt soaps are very popular and I wanted to create something fresh, something new. This one contains sea salt instead of Himalayan pink salt. I've added some almond oil beside the coconut oil. I tried to mix a turqoise blue colour, and gave them a starfish with red mica. Scented with lemon and peppermint EOs.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése