2018. augusztus 19.

222. Sör és levendula

A Kapucinus sörfőzdével már korábban is volt kapcsolatom néhány levélváltás erejéig, hiszen az ő söreikkel készültek a sörös szappanjaim. Aztán Kata, a főnökasszony (!!!) megkeresett azzal, hogy csinálni kéne valami extrát, lepjük meg a hölgyeket is. Van nekik egy levendulás sörük, és az volt a terv, hogy ez köszönjön vissza egy szappanban, hiszen eddig csak a fiúknak készültek sörös szappanok. Az ötlethez kaptam sört is, a gyártáshoz használt levendula őrleményt is, úgyhogy nekifogtam.
Ezúttal nem volt cél, hogy visszaköszönjön a korsó sör látványa, szabad kezet kaptam a díszítésben, így bevethettem a kedvenc örvényeimet. A minta alapját az őrleménnyel színezett massza képezte, de csempésztem bele egy leheletnyi lila csillogást is, amitől pávatollas hangulat született a szappanok tetején.
Az összetétel a Minimalistára hajaz: olívaolaj, kókuszolaj, zsír, szójaolaj, kakaóvaj, ricinusolaj. A tejsavó teszi krémesebbé, a sör habzóbbá. Az illata mi más lehetne, természetesen levendula illóolaj. Hölgyeim, tietek a pálya :) Ezek a szépségek most mind elmentek Tihanyba.

Lavender beer soap for Her
This is my first beer soap that is made especially for women. Before this one I had beer soaps only in male scent with beer-like pattern. The recipe is nearly similar to the other beer soaps but has a lovely, peacock feather like design and flower scent. Made of olive oil, coconut oil, lard, soybean oil, cocoa butter and castor oil, beer and whey. The pattern is created with lavender blossom powder and some mica.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése