2018. június 17.

Szivárványos és aranyló színkavalkád

Júniusban Pride hónap van, ami a kézművesek világában is - épp a fanyalgók miatt - a szolidaritás, elfogadás jelképévé vált. Most sokan készítünk színpompás, szivárvány színű műveket, még ha egyébként ez a színvilág nem is passzol annyira a stílusunkhoz. Én csak egy kis játékos, vidám szappant álmodtam meg ebből az apropóból. Már többször kísérleteztem egy egyszerű áttetsző recepttel, ami szerintem akkor működik a legjobban, ha keverjük valamilyen hagyományos összetétellel készült szappannal.
Ezúttal a hagyományos a régi szappangyurmám volt, ami gyurmának már kiszáradt, szappannak még isteni. Szétválogattam a színeket vidám, élénk és föld színek kupacokba. Előbbit ezüstfehér micába forgattam, utóbbit arany színűbe.
Ettől a pillanattól nem tudtam elvonatkoztatni a régi The Cranberries - Zombie klip hangulatától. :) Miután belekevertem a darabokat a friss masszába, sokat vesztett az áttetszőségéből, de az eredmény nagyon szuper lett. Most ricinusolajból, kókuszolajból és rizskorpa olajból készült a szappan. Az élénk színek rózsafa illóolajjal, a föld színek verbéna illóolajjal lettek megkoronázva.

Pride month - colourful soaps
In this month most of craftpeople make something with all the colours of the rainbow. My entry :) is this happy soap with my translucent recipe (castor, coconut, ricebran oil). The coloured chunks were coated with white-silver and golden mica powder. The vibrant one is made with rosewood EO, the earthy-golden one is scented with verbena EO.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése