2017. december 28.

Beton kaspó és pozsgások


Kicsit off-topic, de az idei karácsonyi készülődés legnagyobb izgalma számomra a betonozás volt. :) Már próbálkoztam korábban beton szappantartó kezdeményekkel, amik még erősen fejlesztést igényelnek. Viszont ez a kaspó kifejezetten tetszik :) Kellő száradás után feldobtam egy kis arannyal, és a belsejét is belakkoztam, hogy ne szívja fel a vizet. Szerintem ez a műfaj bélelés nélkül csak pozsgásokkal, kaktuszokkal működik biztonságosan, mert ők igényelnek elég kevés vizet ahhoz, hogy tutira ne ázzon el és át az edény. Mutatok néhány fázisfotót az öntésről és a festés előtti állapotról.


Nekem az itthon rendelkezésre álló lehetőségek közül a kókuszolaj volt kézenfekvő a forma bekenéséhez, persze profi formaleválasztóval nyilván egyszerűbb lenne. A beton hobbi boltos hobbi beton, amihez más nem is kell, csak egy kis víz.

Concrete pottery with succulents 
With some extra golden shine :) 100% handmade. I know it's off-topic in a soap blog, but my first attempts were concrete soap dishes. They are waiting for some more experiments :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése