2016. november 13.

Fürdőgolyó festészet

Alapvetően nem nagyon szeretek fürdőbombát készíteni, mert macerás... nekem... magamtól neki sem állnék :) A pezsgést leszámítva ugyanazt tudja egy jó kis fürdőtej, és bónuszként még tetszés szerint adagolható is. Aztán az történt, hogy mégis kellett készítenem, nagy kerek gyerek szemek kértek szépen először szemes golyókat. Itt felmerült a kérdés, hogy anatómiai ihletésű, véreres fajtára gondolt-e, vagy csak rajzosakra. Bár épp az anatómia érdekli mostanában, én úgy gondoltam, 5 évesen mégis inkább az utóbbinak örülne.
Így születtek az első festett bombák, amik olyan jól sikerültek, hogy rögvest utánpótlást kértek. A következő adagnál már jobban szabadjára engedtem a fantáziám, és az angry bird klónok mellett készültek selymesen csillogó karácsonyi golyók, és virágminták is. Erre azért könnyű rákattanni :) Sajnos csak telefonnal fotóztam kivételesen, és már fóliázva voltak, mire megnéztem a képeket... többet ilyet nem követek el. Na de beszéljenek helyettem a képek :)

Painted bath bombs
I really hate making bombs, I would never do it by myself. But my colleagues nephew asked some eye-like ones. Anatomy was the actual mania in his life, you know :) I was delighted at the opportunity of making many many many kinds of bombs without ado... just playing and painting. Undecidability is my bugbear so I could not have found better game.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése