2014. március 7.

Nálam állomásozott az utazó szappan-csomag

Ahogy nemrég beszámoltam róla, Eszti engem is meghívott az Utazó szappan programjába, amit nagy örömmel el is fogadtam. Elindította kis csomagját, ami hamarosan Líviánál landolt. Ő kicserélte Eszti levendulás szappanját a saját nyuszis szappanjára, aminek - be kell vallanom - nagyon örültem.
Nagy bajban lettem volna ugyanis, ha pl. épp egy levendulás és egy diószappan marad  a csomagban. Lívia szappanjának isteni összetevői vannak, és az illatokat is nagyon kedvelem, nem beszélve a gyönyörű megjelenésről. A Hippi szappan is nagyon csábítóan néz ki. De egyszerűen rajongok a diószappanokért, ennek pedig valami eszméletlen csábító illata van. Az már csak hab a tortán, hogy dandelion swirl technikával készült, amit már én is nagyon szeretnék kipróbálni. Szerelem volt első látásra :)
Gondolkodtam egy darabig, hogy én mit adhatnék hozzá a szappan-körtánchoz. Először a vaníliás kávészappanomon gondolkodtam, mert olyan szép elegáns vintage hangulatúra sikerült. Végül hirtelen felindulásból mégis a közelmúlt egyik legszebb darabjára, a Kiss from a Rose II-re esett a választásom.
Általában teljesen be szoktam csomagolni a szappanjaimat, de a lezárt papírban nem lehetne megtapogatni, így variáltam rajta. Remélem, Ő is annyira fog tetszeni a sorban következőknek, mint amennyire én örültem ennek a csomagnak. Következő állomás: Édenszappan!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése