2015. május 25.

Megint BMW

Ezúttal kérésre készültek. Mégpedig klasszikus férfiszappan formában, akár borotválkozásra alkalmas alapokból, férfias illatokkal. Nem mintha el tudnék képzelni egy geránium illatú BMW-t :) Szóval a szappan alapjának nagyon fincsi, tápláló masszát használtam fel a búzafüves kreációból. Az embléma kék és fehér része 100% kókuszolajból készült. És hogy még jobban fokozzam a habzást, a masszát is felturbóztam mandulaolajjal, kókusszal és a korábban említett kálilúgos ricinus szappannal, így az gyakorlatilag vegyes lúgozású lett. A fekete egyszerűen orvosi széntől fekete. Kétféle illatban is gondolkodhattam, ezért egy illatolajos és egy illóolajos verziót választottam. Az illat az Andi-féle BayRum, nagyon kellemes pasis illat. Az illóolajos darabba igazi borotválkozós, fertőtlenítő hatású illóolajok kerültek: teafa, boróka és atlaszcédrus. A feliratot kivéstem és glicerinben elkevert mica selyemporral rajzoltam meg.

BMW soap 
Was made for an order with expectations of male scent and feasibility of shaving. The basic recipe was my wheatgrass soap (the first link above) upgraded with almond oil, 100% coconut soap, 100% KOH castor soap. One is scented with BayRum fragrance oil, the other has EOs: teatree, juniper, and atlas cedar.

3 megjegyzés:

  1. Egy ilyet fogok rendelni egyszer a főnökömnek! Lehet róla szó?

    Üdv,

    Omar Anyu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A más tollával ékeskednél, mikor a magadé is gyönyörű?

      Törlés
    2. Naná! Ilyet nem tudok! ;)

      Törlés