2021. november 6.

Black raspberry&vanilla

Ez az illat hosszú távon hordozza a vanília édes illatát, de elsőre inkább a feketeszeder enyhén fanyar, de nagyon kellemes gyümölcsös jegyei érvényesülnek. A szeder színét három színből próbáltam összerakni, és nagyon örültem, hogy ilyen hűen sikerült az árnyalat. Szenet, egy lilás kék és egy vérbarna pigmentet használtam hozzá. 

(Igazából caput mortuumnak hívják, de mégsem írhattam azt, hogy rothadó hulla árnyalat...) Az alap finom vaníliasárga lett. És hát az a baleset történt, hogy elfelejtettem rendes képeket készíteni róla, és már el is fogyott. Szóval maradnak az esti lámpafénynél lőtt, felvágás utáni első fotók. Remélem elnézitek nekem. Összetevők: kókuszolaj, disznózsír, olívaolaj, szójaolaj, rizskorpaolaj, ricinusolaj, tejsavó, fehér agyag, Black raspberry&vanilla illatolaj, orvosi szén, kozmetikai pigmentek. 


Black raspberry&vanilla soap
 

This scent carries both sour fruity notes and later sweet vanilla notes as well. I accidentally forgot to take photos in sunlight, so I can only show you those that were captured under lamp light right after the cut. Ingredients: coconut oil, lard, olive oil, soybean oil, ricebran oil, castor oil, whey, white kaolin clay, Black raspberry&vanilla fragrance, activated charcoal, pigments and micas.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése