2019. november 1.

257. Színváltós Rózsakert sószappan

Neeem, nem célom színváltós szériát bevezetni, most, hogy a levendulás után ez a szappan is az lett. Egyszerűen csak ilyen kellemetlen munkatárs a kármin. Levegőn barnul-fakul a szappanosodás során, ha nem kap elég hőt, akkor kevés lesz a szín, ha sokat kap, akkor is, na meg a gyártók... Hát most a fő gond az utóbbi, mert túl híg cuccot sikerült kapnom. Mintázásnál nem tűnt fel, de a teljes masszát színezve annál inkább. Amikor elkészült, formába öntve álomszép meggypiros volt a szappan, sírtam a gyönyörűségtől. Aztán, amikor kibontottam egy nap múlva, akkor meg azért sírtam, mert ez az szép árnyalat hússzínbe váltott. Hát nem így terveztem.
Azóta már használtam és láttam, hogy belül egy kellemesebb rózsaszínt rejt. Persze így is nagyon szép, a másik szín pedig tán sosem volt (le sem fotóztam, mert nem számítottam rá, hogy utoljára látom). Persze a belbecs kárpótol, mint mindig :) Az illata elalélós, krémesen habzik, nagyon szereti a bőr. Afféle távol-keleti szépségtitkok arzenálja. Összetevők: kókuszolaj, só, sheavaj, tejsavó, gerániumolaj, kurkuma, festőbuzér por, kármin.

Rosegarden salt soap 
This soap is made with carmine that is a tricky colourant. 
It turns nude-ish when saponification takes place in contact with air, the colour disappears if reaction heat is too high. This soap was beautiful cherry red at the beginning, and as you see, it became nude. Below the nude shade there is a lovely pink. But anyway this soap is very gentle with marvelous scent. Ingredients: coconut oil, salt, sheabutter, whey, rose geranium EO, turmeric, madder root, carmine. 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése