2016. január 10.

Csokis szappan angol módra

Más szóval, meglepetésre, mentával frissítve (nem, nem véresen...), csak a jól ismert márka nevét kicsit elcsépeltnek érzem. És ha már ő lett a 2015-ös év utolsó szappanja, meg is hozta magával a hűvös levegőt, megint majdnem kockára fagytunk szilveszterkor. Na de beszéljünk inkább a szappanról az időjárás helyett. :) A csoki használata a szépségápolásban ma már egyet jelent az extrém ápolással és feszesítéssel. Ennek megfelelően válogattam az összetevőket.
Nem akartam túlzásba esni, egyszerű, de annál nagyszerűbb anyagokat választottam. Az olajok közt a szokásos szűz olíva-kókusz-ricinus triumvirátus mellett nagy hangsúlyt kapott a kakaóvaj (még jó, mégiscsak csokis szappan), a rizskorpaolaj és a szójaolaj sem maradhatott ki. A ricinus még mindig káliszappan formájában van benne, így kvázi vegyes lúgozásúvá téve az összhatást. Szemérmetlen mennyiségű étcsokit reszeltem bele, és hogy még sötétebb legyen, megtoldottam kakaóporral is. Ha valaki nem szereti a színes vizet, asszem ez a szappan nem lesz a barátja.
Hogy fokozzam az élvezeteket, tejszínt is adtam hozzá. Az ihletőhöz méltóan borsmenta illóolajjal pezsdítettem fel, egészen hűsítő lett így az illata. Szerettem volna valami igazán mentához méltóval díszíteni, ezért tiszta kókusz szappanból, 10% SF-tel készítettem fordos mintákat - egy sajtválogatás dobozába öntve :). Ezt Nicosia zöldagyaggal színeztem, aminek a türkizes árnyalata most igazán ideális, a kókusz betétek pedig extra krémességet adnak a habnak. A tetejére csoki kockák kerültek, persze szappanból. Ezzel az édes meglepetéssel búcsúztam a 2015-ös évtől.

Chocolate soap in English style 
This sweet surprise is the last soap of the year inspired by that menthol chocolate, but I didn't want to use the name like everybody else. The ingredients were selected to make this soap as pampering and firming like chocolate in beauty care. Oils are virgin olive, coconut, castor - as KOH soap, cocoa butter - of course, rice bran and soybean oil. Nearly too much dark chocolate, cocoa powder and cream added. The embeds are 100% coconut soap coloured with Nicosia green earth. Scented with peppermint EO.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése