2014. január 12.

Lélekben fürdőgolyók

... de valójában tojások lettek a legújabb műveim. Ennek az az egyszerű oka van, hogy nem ápolok túl szoros kapcsolatot a fürdőbombákkal. Omar anyu is osztja a véleményem abban, hogy a szívünk mélyén macerának éljük meg a vele járó munkát (és a ráfordított költséget), ami egy fürdés alatt huss! elpezseg. Az előnyei persze elvitathatatlanok, illatos, ápoló, látványos, és az idő amit vele töltünk egy hétvégi délutánon a kádban, az csak a miénk. Magamnak nem is nagyon szoktam készíteni golyókat, ha olyanom van, egyenest a kádba locsolom az összetevőket. Most viszont kérésre készült el néhány golyó, illetve inkább tojás. Mivel épp az előbbi okból nincsen golyógyártásra alkalmas felszerelésem, nem is erőltettem a manuálisan elérhetetlennek tűnő szabályos formát. Így születtek a jó nehéz, tömör kis tojások, vagy méginkább krumplik. De a lényeg most is a belbecs. A fenti linken található néhány jó kis recept, nagyjából ezek az arányok terjednek mindenhol a neten. Én mindkettőt nagyon szeretem, így a trükköm az volt, hogy vegyítettem a kettőt: így a kötőanyag egy része méz lett (egészen konkrétan gesztenye méz), másik része olaj: extraszűz olívaolajos körömvirág macerátum és sheaolaj. Kevés sóval és aranyszínű körömvirág szirmokkal fűszereztem. Az illatról geránium és jázmin illóolaja gondoskodik. Persze sikerült elfelejtenem rendes géppel fotózni, úgyhogy már csomagolásban, telefonos képpel szolgálhatok. Azt nem tagadom, hogy néhanap jó kis móka velük foglalatoskodni.

Bath bombs requested :) 
Normally I make only soaps, but if a fried asks me, sometimes I can think outside of the box! These were made with a mixture of oil (infused with calendula) and chestnut honey. Jasmine and geranium scented, salted.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése