2020. július 19.

Zöld-sárga, zöld-sárga...

Aki tudja, folytassa a dalt a fejében :) én pedig a szappanöntő formámban. Az ombre nagyon látványos tud lenni a megfelelő színek párosításával. Valószínűleg még fogtok néhányat látni tőlem a közeljövőben, mert könnyű rákattanni. Ráadásul nagyon egyszerű, csak az illat választásra kell odafigyelni. Szóval úgy is kezdhettem volna, hogy az ombre szériám első darabja a zöld-sárga. Az illata is ennek megfelelő, az isteni, édes-fűszeres-gyógynövényes Green herbal illatolaj.
Remekül illik a különleges látványhoz, és már tudtam róla, hogy nem fogja keresztülhúzni a mintázással kapcsolatos számításaimat. Igyekeztem az összetétellel is könnyíteni a dolgom: kókuszolaj, olívaolaj, disznózsír, szójaolaj, sheavaj és ricinusolaj az alap, tejsavóval gazdagítva. A sárga fele sárga agyaggal, a zöld fehér agyaggal és zöld pigmenttel lett színezve. A két edényes, egymáshoz adagolós módszert alkalmaztam. Imádom, igazi üde nyárias szappan.

Yellow-green ombre soap
It's easy to fall in love with this design, so I think this is just a first piece of a series.
My soap base is coconut and olive oils, lard, soybean oil, shea butter, castor oil with whey. Coloured with yellow clay and the othes side is white kaolin clay with pigment. Scented with my actual fav: sweet herbal-spicy Green herbal fragrance. This one became a very fresh summer soap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése