2018. november 18.

239. Cool choco mood

Felfrissítettem a régi finom csokis szappant. Új illat, új összetevők, új köntös... mindettől annyira különleges lett, hogy új nevet is érdemelt, ami annyira izgalmas, mint ő maga :) Ami legfontosabb, hogy kikerült belőle a disznózsír, amiért, mint alapanyagért én ugyan rajongok, de érthető okokból nem mindenki osztozik velem ebben. Vajból viszont extra mennyiség jutott, kakaó és shea is. Mellettük kókuszolaj, olívaolaj, rizskorpaolaj, szójaolaj, ricinusolaj és szezámolaj kapott helyet.
Vegán üzemmódba azért nem váltottam, hisz ennek a szappannak fontos alkotóeleme a tejsavó. A finom étcsoki bőven van benne, mint mindig, a mintát ezúttal is zöld agyaggal rajzoltam. Úgy gondoltam, a megújult belsőnek kell a ragyogás, ezért a csoki réteg arany szálat kapott, a zöld örvények pedig csillogást. Az illata hű maradt a régi névhez: a borsmenta illóolaj mellett mentolos csoki illatolajtól lesz hangsúlyosabb a csokis hangulat. Egy kevés vanília illat teszi még édesebbé és mesésebbé a kompozíciót. Fogadjátok ti is szeretettel.

Cool choco mood soap
This is a new recipe for one of my best sellers. Lard is out, shine and sweet scent is in - in brief :) So my oils now are coconut, olive, soybean, ricebran, castor and sesame with shea and cocoa butters. Creamy with whey and chocolate, fresh and colourful because of green clay. The shine comes from golden and olive green mica. Earlier this soap was called choco and mint. The scent is mint chocolate fragrance, mint EO and some vanilla fragrance.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése