2013. június 2.

Szülinapi zabos-mézes-propoliszos sheaszappan Zitának

Meg egy kicsit magamnak is, ha már együtt érkeztünk meg. Ez a "nem sütiszappan, mégis süti szappan" projekt első gyöngyszeme. Teletömtem mindennel, mi szemszájnak ingere, úgyhogy egy hete tényleg sütiszagban úszik a szoba, ahol a szappanokat tárolom. Ezek után illóolajat minek is tettem volna bele! A gyengéd kókuszvaj-olívaolaj-földimogyoró olaj kombinációt sheavajjal egészítettem ki. A nagy durranás mégis a méz, amely puhítja, feszesíti, táplálja a bőrt, és a propolisz bőrregeneráló, fiatalító hatásával, amely mellett fertőtlenít és hatékonyan kezeli a gyulladt, problémás bőrt. A zabpehelyből, víz hatására, fürdés közben frissen oldódik ki a tápláló, bőrkisimító zabtej. A zab annyira finom és kíméletes, hogy egyes vidékeken a nagyon pici babákat egyszerűen zabpéppel mosdatták. Egészen kevés Himalaya sót adtam hozzá, épp csak fűszereztem, a többi hatóanyagot kiegészítendő. A barna színt kakaópor adja, ami antioxidáns, frissítő, hidratáló hatású. Összességében sikerült egy nagyon gazdagon tápláló, érzékeny, ekcémára hajlamos bőrre való, kifejezett nyugtató szappant álmodnom. Úgy hat a bőrre, ahogy cukrászdai párja hatna a hasunkra... ínycsiklandó! Boldog szülinapot Nekünk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése