2018. március 25.

218-219. Sörös széria

Készült egy nagyobb adag a Sörös fehércsokis szappanból és a Gyümölcsös barnasör szappanból is, ezúttal is Kapucinus sörökkel. Előbbihez most is a klasszikus Barna Sört használtam, utóbbiba pedig a szintén barna, Nem vagyok én Apáca nevű meggyes sör került. Bevallom, nekem nagyon tetszik a cég névválasztási stílusa, közel áll hozzám. Humoros, de nem erőltetett, pont annyira veszi komolytalanul a dolgot, amennyire szerintem is kell a mindennapokhoz.
De vissza a szappanokhoz :) A meggyes sörben rengeteg gyümölcslé van, ami az illatnak és az íznek igen jót tesz (mondom ezt úgy, hogy nem vagyok sörös), nem mellesleg a szappan minőségének is. Ez a hangulat köszön vissza az illatban is: édes Tabac menta illóolajjal könnyítve, frissítve. A fehércsokisban levő tejszín pedig a tejes szappanok krémességét biztosítja, a kedvenc BayRum illat mellett. Ezúttal a szokottnál többet játszottam a dizájnnal, különféle formázásokkal dobtam fel a "sörhabot" és a gyümölcsösökbe málnamagot is tettem, ami enyhén masszírozni, radírozni fog.

Beer soap series
Some Beer and white chocolate soaps and Fruity dark beer soaps were made. Follow the links above for the ingredients. The fruity dark beer contains a very big amount of sour cherry juice that makes it a lovely quality fruit soap. Raspberry seeds gives a gentle massaging and scrubbing effect. Scented with heavy sweet Tabac with fresh mint EO. The white chocolate one contains cream that makes it such creamy as milk soaps, with the popular BayRum scent. This time I could play with the beer foam tops.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése