2017. november 25.

Spanyol selyemszappan 179.

Azt hiszem, kb egy éves lemaradást fogok a következőkben behozni :) Nem mintha utolértem volna magam úgy általában a szappanozás terén, de az orromra lett koppintva, hogy teljesen átköltöztem a facebook oldalamra. Igaza van a koppintónak, ezt a fórumot sem ildomos hanyagolnom. Szóval következzék a tiszta olíva spanyol selyemszappan. Olyannyira tiszta olíva, hogy olívabogyó van belepasszírozva is. És még Tussah selyem, tejsav és egy édes, gyümölcsös, nőies illat: Hibiscus&Rhubarb. Ez köszön vissza a piros cameókban, na meg a meglepetésszerű párducmintában :) Sajnos elfelejtettem időben fotózni, és csomagolás előtt ellenőrizni a képminőséget, úgyhogy kénytelenek lesztek beérni ezzel az eggyel. Remélem megbocsátjátok nekem, tanultam a leckéből :)

Spanish silk soap 
Made of virgin olive oil, pureed olives, lactic acid, Tussah silk and Hibiscus&Rhubarb fragrance oil. The leopard pattern was a surprise for me as well. I've forgot to capture it before shrinkwrapping, sorry for being so lazy :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése