2016. szeptember 19.

Fehér fejű rétisas

Ugye mindenki emlékszik, hogy Addamsék óta tuti kihalt? Hát, úgy tűnik, nekem sikerült feltámasztani :) Itt növekednek a fiókák sörös szappanba zárva. A szappanok fiúknak készültek, bár az alapjuk egy gyümölcsös barnasör. De az illat egyértelműen férfias: a Tabac nevű, egyébként édeskés illatot használtam, amit felfrissítettem borsmentával. És mivel nekik készült, úgy gondoltam, most is maradok az egyszerűségnél, hisz ők biztosan nem fognak elalélni a puccos, hangzatos összetevőktől.
A kiváló minőségről maga a sör gondoskodik, aminek cukortartalma és adalékai végeredményben állag- és habzásjavítóvá válnak a szappanban reakcióba lépve.
Az illatot nyílgyökér porral kevertem el, ami egyébként nyugtató, fertőtlenítő, gyulladáscsökkentő hatású... én azt gondolom, hogy ebben a mennyiségben ez nem nagyon érvényesül.
Az olajkombináció: olívaolaj, kókuszolaj, disznózsír, szójaolaj, kakaóvaj, ricinusolaj. A színt a barnasör saját színe adja, a világosítást cinkoxiddal és titándioxiddal műveltem. Aztán jöttek a madárkák... és a felismerés :)
Valahogy csak ki kell keveredni abból, hogy egy férfi szappant madárkával díszítek :)
Remélem, azért így is tetszik nekik, hisz úgy terveztem, hogy az ő igényeiknek megfeleljen. Elegáns és friss illatú, kellemes habzású szappan lesz, amit bátran használhatnak érzékeny bőrű férfiak is.

Fruity dark beer soap
...with a bald eagle :)
Yes, somehow I have to get out of this situation that I've garnished a male soap with birdies :) So this is a very simple soap for Him again, made of a fruity dark beer.
The sugar, fruit and alcohol content of the beer gives a very good quality, so I didn't have to use any specific, fancy additive :) only some arrow root powder. The oil combination is gentle and bubbly: olive, coconut, lard, soybean oil, cocoa butter and castor oil. The top is whitened with zink oxide and TD. Scented with Tabac fragrance oil and peppermint EO.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése