2016. március 20.

Közös szappanozós legózós :)

Egyik kolléganőm, Kinga szeretett volna maga készíteni szappanokat a gyerekeknek. Eredetileg karácsonyra, de későn is találtuk ki, a beosztásunk is lehetetlen volt, így maradt húsvéti meglepetés. Valójában az ő kedvéért rendeltük a legós öntőformákat, én csak bejárattam őket. :) Szóval kitaláltuk együtt a hozzávalókat, és a lehető legtöbb lépést átengedtem neki. Egyébként olyan mindent én csinálok típus vagyok, úgyhogy néha koncentrálnom kellett arra, hogy ez most csak egész picit az én szappanom. Igazi gyerekeknek való kompozíció lett, íme az összetétel: olívaolaj, disznózsír (önként választva, nem én tukmáltam!), kókuszolaj (csökkentett arányban), sheavaj, avokádóolaj, ricinusolaj. Az olíva kamilla macerátum volt, mellé forrázat is járt. Kecsketejpor és zabliszt az extra gondoskodásért, kakaópor, főleg a gyerekek kedvéért. Az illóolaj levendula, a minta in-the-pot swirl. Helyes kupac, biztos imádni fogják a törpök!

Kid's soap with my colleague 
Made of gentle ingredients: chamomile infused olive oil, lard, coconut oil, shea butter, avocado oil, castor oil, chamomile tea, goatmilk powder, oatmeal, cocoa powder, scented with lavender EO.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése